Sort by
Sort by

Per què recolza Nestlé el sistema Nutriscore a Europa?

Etiqueta Nutri Score

Nestlé va ser una de les primeres empreses a adoptar Nutriscore a Europa, ja que ens vam unir a aquest model el 2019. Des de llavors, hem incorporat Nutriscore en milers dels nostres productes en tota Europa continental.

Nutriscore és un sistema de classificació en cinc colors que es mostra a la part frontal dels envasos i que indica el valor nutricional general d'un producte alimentari o beguda, d'acord amb la informació de la taula nutricional que figura en el revers. El valor nutritiu general s'avalua per a 100 g/ml i se li assigna una puntuació, que va de la A a l'E.

El suport de Nestlé a Nutriscore reflecteix el nostre compromís per ajudar els consumidors a triar una dieta equilibrada i facilitar informació nutricional clara i transparent sobre els nostres productes. Nutriscore ha passat a ser un pilar fonamental dels nostres informes de responsabilitat social corporativa i s'inclou en l'informe de transparència sobre la nostra cartera de productes.

El nostre objectiu és continuar animant als consumidors a utilitzar Nutriscore com a eina per a prendre decisions informades que els permetin portar una dieta més saludable i equilibrada. Per això hem decidit adoptar l'algoritme Nutriscore, recentment revisat, i incorporar-lo de manera gradual als productes Nestlé contemplats.

El nostre suport a Nutriscore reflecteix el nostre compromís amb una bona dieta i l'elecció informada d'aliments. Cada vegada més, les persones volen saber què contenen els aliments i begudes que consumeixen. Volem proporcionar-los informació nutricional clara sobre les nostres marques. Les proves científiques i de consum demostren que Nutriscore és una solució que funciona a Europa continental.

Marco Settembri, director general a Nestlé en Europa
Marco Settembri Director general de Nestlé a Europa

 

Per què ha decidit Nestlé incorporar la nova classificació Nutriscore?

Nestlé va ser una de les primeres empreses a adoptar Nutriscore a Europa, ja que ens unim a aquest model el 2019. Sempre hem estat oberts a una evolució de Nutriscore que es basi en proves que apliquin els coneixements científics i de nutrició més recents. La nostra decisió d'incorporar gradualment el nou algoritme està d'acord amb el nostre compromís d'ajudar els consumidors a prendre decisions informades per a portar una dieta més saludable i equilibrada.

A quins productes aplica Nestlé el sistema Nutriscore?

Nestlé ha implantat Nutriscore en marques de la seva propietat i el seu àmbit d'actuació a tota Europa continental.

Quan veurem la nova classificació en els productes Nestlé?

Les autoritats han definit un període de transició de dos anys perquè els operadors puguin canviar al nou algoritme. Per a garantir la comprensió per part dels consumidors i evitar el malbaratament innecessari de materials, el canvi dels logotips en els envasos serà gradual durant aquest període de transició.

Quins són els avantatges de Nutriscore per als consumidors?

Nutriscore ajuda als consumidors a comparar el valor nutricional dels aliments i begudes d'una mateixa categoria i a prendre decisions amb coneixement de causa per a portar una dieta més saludable i equilibrada. Nutriscore també ens anima a continuar millorant el valor nutricional dels nostres productes, la qual cosa es reflecteix en la puntuació de la part frontal de l'envàs.

Només apliqueu el sistema Nutriscore als productes amb millor puntuació?

No. Nutriscore s'aplica de manera homogènia a totes les marques propietat de Nestlé i que estan en el seu àmbit d'actuació. El nostre objectiu és continuar animant als consumidors a utilitzar Nutriscore com a eina per a prendre decisions informades que els permetin portar una dieta més saludable i equilibrada.

Nutriscore és l'única iniciativa de Nestlé per a ajudar els consumidors a millorar la seva dieta?

L'adopció del nou algoritme de Nutriscore és un avenç natural en el nostre compromís per millorar constantment el valor nutricional dels nostres productes. Vam iniciar la nostra marxa fa 20 anys i ja hem fet grans avenços en millorar el perfil nutricional de la cartera de productes Nestlé.