El compromís de Nestlé

Investigadors de Nestlé

Poques empreses al món es poden enorgullir d’una trajectòria tan dilatada com la de Nestlé. Tot es remunta al 1866, quan Henri Nestlé va començar a fabricar, a Vevey (Suïssa), la farina làctia, un producte que va revolucionar el món de la nutrició infantil. Des d’aleshores, aquell modest laboratori s’ha convertit en el primer grup alimentari mundial, però l’esperit de servei que va animar el seu fundador continua plenament viu i vigent.

Innovació

L’evolució de l’alimentació està estretament vinculada al desenvolupament científic. Per això, Nestlé ha fet de la innovació un dels pilars de la seva activitat empresarial e invirteix anualment més de 1.650 milions d'euros en I+D. Nestlé compta amb 39 centres d’investigació i desenvolupament repartits per tot el món, la tasca dels quals engloba des de la contínua optimització nutricional dels productes fins al desenvolupament de nous processos de fabricació i conservació, passant per tot el que té a veure amb les propietats organolèptiques dels aliments.

Segell de garantia 100% qualitat

Qualitat

Si hi ha una clau que permet explicar l’èxit de Nestlé és, sens dubte, la contínua recerca de la qualitat. Des de l’adquisició de les matèries primeres fins a la presentació final al consumidor, tots els processos d’elaboració i distribució estan sotmesos a una estricta i rigorosa normativa. Aquest esforç, rere el qual hi ha l’autèntic compromís de totes les persones que hi estan implicades, ha convertit el nom de Nestlé en sinònim de seguretat i confiança per als consumidors.

Nutrició i benestar

El lideratge de Nestlé en el camp de l’alimentació infantil, així com la seva experiència en el de la nutrició clínica, avalen els seus profunds coneixements en matèria de nutrició, que aplica a tots els seus productes. Nestlé treballa per posar a l’abast dels consumidors productes que els permetin gaudir d’una alimentació diversa i equilibrada i, alhora, plaent. Aquest esforç avui dia es veu plasmat en una extensa gamma de productes, de gran qualitat nutricional i adequats a les diverses etapes de la vida.

Consumidors

Dia rere dia, Nestlé procura adaptar els seus productes a les necessitats i gustos d’una societat en contínua evolució. Escoltar els consumidors, conèixer els seus desitjos i respondre a les seves expectatives de manera ràpida i eficaç és un dels seus principals compromisos. Nestlé España hi manté contacte directe mitjançant una línia d’atenció telefònica i la secció “Contacta” del seu web i les xarxes socials.

A través d’aquests canals, cada any s’atenen més de 60.000 consumidors que aporten suggeriments i comentaris, o bé preguntes que són contestades de manera personalitzada per part de nutricionistes a través del Servei d’Atenció al Consumidor.

Gestió responsable

La protecció del medi ambient, la formació de l’equip humà i el respecte als drets humans i laborals són principis que regeixen l’actuació de l’empresa en tots els seus àmbits. En aquest sentit, una de les seves principals preocupacions és aconseguir un desenvolupament sostenible que permeti la preservació de l’entorn per a les futures generacions. Per aquesta raó, a través del seu Sistema de Gestió Mediambiental propi, la reutilització dels residus industrials i l’estalvi d’aigua i energia figuren entre les seves prioritats.

A més a més, Nestlé considera els seus col·laboradors com l’actiu més important de la companyia, i és per això que inverteix constantment en la seva formació contínua.

I per últim, però no menys important, Nestlé cuida particularment la integració de l’empresa en les comunitats on estan instal·lats els seus centres de treball, respectant els seus costums i tradicions. El Grup Nestlé és membre de The Global Compact, una iniciativa de les Nacions Unides a favor dels drets humans, laborals i mediambientals, i contra la corrupció. També forma part de la Sustainable Agriculture Initiative Platform, una iniciativa de la indústria alimentària per a promoure una agricultura sostenible.

Descarrega el nostre dossier de premsa en PDF (4,41 MB)