Nestlé al món

Oficina central Vevey Nestlé, amb seu a Vevey (Suïssa), va ser fundada el 1867 per Henri Nestlé i actualment és l'empresa líder mundial en nutrició, salut i benestar. Les vendes el 2017 van ascendir a 89.800 millones de francos suizos milions de francs suïssos. Organitzativament, Nestlé s'estructura en 3 àrees geogràfiques: Emena (Europa, Orient Mitjà i Nord d'Àfrica), Amèriques i Àsia-Àfrica-Oceania i realitza operacions a pràcticament tot el món.

Si voleu consultar el contacte de les oficines de tot el món i les seves pàgines web, entreu al Directori.

RECONEIXEMENTS A NESTLÉ

FTSE4Good Index

Nestlé va ser el primer fabricant de sucedanis de la llet materna inclòs a l'Índex FTSE4Good en 2011 i hem conservat aquesta posició durant cinc anys.


Access to Nutrition Index™ (ATNI)

1ª posició en el subíndex BMS del Access toNutrition Index ™ (ATNI) de 2016, que va avaluar les polítiques i pràctiques de comercialització dels sis principals fabricants del món.

2a posició entre els 22 fabricants mundials d'aliments i begudes a l’Access to NutritionIndex ™ (ATNI) en 2016


Dow Jones Sustainability Indices

Puntuació màxima de 100/100 en les seccions d'estratègia d'Aigua i Clima de l'Índex de Sostenibilitat Dow Jones 2017 (DJSI) i, amb una puntuació global de 89, Nestlé és l'empresa capdavantera de la indústria alimentària. El DJSIés l'índex independent de referència i de reconeixement a nivell mundial que avalua l'actuació de les 2.500 empreses més grans.


Climate Disclosure Leadership Index

Hem conservat la nostra posició en la Llista A de el Clima del Carbon Disclosure Project (CDP) en reconeixement a les nostres accions de l'any passat dirigides a reduir les emissions, mitigar els riscos climàtics i desenvolupar una economia baixa en carboni.


The Global 100

Nestlé va ser classificada entre els CorporateKnights '2018 Global 100 Most SustainableCorporations al món.


Ceres

Màxima puntuació dins del sector d'aliments envasats en el Ceres’ Feeding Ourselves Thirsty, una anàlisi que compara el rendiment de la gestió del risc hídric de 42 empreses mundials.


10º posició en el rànquing World’s Most AdmiredCompanies de la revista Fortune


33ª posició en el 2018 Global RepTrak® Top 100 - Rànquings & Premi Scores


61ª posició a nivell mundial segons el rànquing BrandFinance Global 500


31ª posició en el RankingTheBrands top 100| 2018


2ª posició en Compro Espanya-Latam 2017


FULL DE RUTA DE NESTLÉ

Els 4 avantatges competitius Nestlé

  • La més àmplia gamma de productes i marques Nestlé adaptada als gustos i les preferències dels consumidors de cada país.
  • La xarxa privada més gran del món d'investigació i desenvolupament (I+D) al servei de la nutrició
  • La multinacional de les multinacionals, donat que genera riquesa a tots els països en què opera
  • Diversitat de nacionalitats i de cultures de l'equip humà, amb els mateixos valors i uns objectius comuns

Més informació respecte el full de ruta de Nestlé