Dossier de premsa

Fotografia de Henri Nestlé

La història de Nestlé al món és la d’una indústria alimentària que té els seus orígens a Vevey (Suïssa), el 1866, quan Henri Nestlé, nascut a Frankfurt (Alemanya) i establert a Vevey, s’interessa per l’alimentació infantil. Fruit de les seves investigacions, s’inicia la fabricació de la Farina Làctia Nestlé.

Actualment és el primer grup alimentari mundial, amb 418 fàbriques en 86 països, 335.000 empleats i una xifra de negoci de 89.500 milions d’euros.

Descarrega el dossier de premsa en PDF (284 KB)

Primera fàbrica de Nestlé a Espanya, La Penilla (Cantàbria)

La presència de Nestlé a Espanya

El 1905, Nestlé España va instal·lar la seva primera fàbrica a La Penilla (Cantàbria), dedicada inicialment a l’elaboració de Farina Làctia Nestlé i, al cap de poc, a la de Llet Condensada La Lechera. Tots dos productes, únics en el seu gènere aleshores, van tenir un paper molt important en l’alimentació infantil.

Investigadors de Nestlé

El valor d'una gran empresa

Poques empreses al món es poden enorgullir d’una trajectòria tan dilatada com la de Nestlé. Tot es remunta al 1866, quan Henri Nestlé va començar a fabricar, a Vevey (Suïssa), la farina làctia, un producte que va revolucionar el món de la nutrició infantil.