Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Màrqueting

Màrqueting

Millorar la qualitat de vida, contribuir a un futur més sa i construir grans marques és el cor del tot que fem a Nestlé. Amb més de 2.000 marques, que van des d'icones globals com Nescafé, KitKat i Maggi a favorits locals i regionals, la força de la nostra cartera de marca i l'amplitud de les activitats de marca fa que Màrqueting a Nestlé sigui una oportunitat de carrera gratificant, emocionant i desafiant.

De fet, "Brand Building the Nestlé Way" és un enfocament distintiu que diferencia la nostra funció de màrqueting a la indústria, des d'un punt de vista comercial i professional. El paper de màrqueting engloba tots els aspectes de la gestió de la marca amb responsabilitat directa o indirecta per a la comunicació de marca, la innovació, el disseny de productes i packaging i la visió del consumidor. El nostre enfocament a crear experiències de marca atractives i gratificants per als nostres consumidors significa que no només treballem molt a prop de la funció de màrqueting, sinó que també col·laborem amb altres grups com Sales i eBusiness, R + D, Aplicacions Tècniques i partners d'agències, entre d'altres.

Per tenir èxit com a membre del nostre equip, haurà de compartir el nostre compromís per millorar la qualitat de vida i contribuir a un futur més saludable per als individus i les famílies, les nostres comunitats i el planeta. Excel·lents habilitats de comunicació i d'anàlisi són fonamentals, així com la capacitat d'influir i col·laborar amb altres persones de l'organització.

Hi ha moltes oportunitats a Nestlé per a aquells que busquen construir una carrera emocionant a llarg termini en el màrqueting.

Olivia review
Puedo estar hablando sobre la forma de una galleta de jengibre y después revisar los números de crecimiento en una hoja de cálculo. Olivia