Sort by
Sort by
 

Marquèting

La solidesa de la nostra cartera de marques i l'amplitud de les activitats de les marques fan que el màrqueting a Nestlé sigui una oportunitat professional gratificant, emocionant i exigent.

La funció de màrqueting engloba tots els aspectes del desenvolupament duna marca. Els nostres equips s'ocupen de la comunicació de la marca i de la comunicació amb el consumidor, el comerç electrònic, el coneixement del consumidor, els mitjans digitals i les aliances, el disseny i l'envasament dels productes i la identitat de marca corporativa. Treballem en estreta col·laboració amb el departament de Vendes, R+D, Comunicació Corporativa, Aplicacions Tècniques i agències col·laboradores.

Trabajadora de Nestlé sujetando un logo de Kit Kat

Busquem

Per triomfar al nostre equip, hauràs de compartir el nostre compromís de millorar la qualitat de vida i contribuir a un futur més saludable per a les persones i les famílies, les nostres comunitats i el planeta. És fonamental tenir una capacitat de comunicació i anàlisi excel·lent, igual que la capacitat d'influir i col·laborar amb altres empleats en tota l'organització.

Hi ha una gran quantitat d’oportunitats a Nestlé per a les persones que volen desenvolupar una carrera professional interessant i a llarg termini en màrqueting.

Trabajadores de Nestlé

Testimonis del nostre equip

Un dels projectes que em va semblar estimulant va ser liderar l'actualització dels envasos de dolços de Milo a 11 mercats de l'ASEAN. Com a equip renovem l'aspecte de tota la gamma i ens assegurem que l'envàs fos completament reciclable. Realment demostra que tot el que estàs fent no és només local, sinó que també hi pots anar més enllà.

Aiman
Aiman