Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Comunicació

Comunicacions

El nostre equip de Comunicació Corporativa juga un paper important com a motor al centre de Nestlé. Funciona en estreta col.laboració amb altres funcions i departaments per a afrontar la visió exterior, desafiar constructivament i ajudar a formar l'agenda de compromís de la nostra empresa.

L'equip de comunicació ens ajuda a assolir els nostres objectius empresarials desenvolupant i executant programes de comunicació i compromís externs i interns proactius. Proporcionen assessorament, estratègia i planificació i asseguren que les comunicacions coherents i creïbles es lliurin a públics interns i externs clau per part de professionals de la comunicació forts de tota l'empresa.

Les nostres activitats es dirigeixen a una àmplia gamma de públics, inclosos els mitjans de comunicació, ONG, organitzacions internacionals, líders d'opinió clau, empleats, consumidors i el públic en general.

Aquests són alguns dels àmbits que podrien aprofundir en la vostra experiència en comunicació, ja sigui a nivell local o internacional.

Relacions amb els mitjans de comunicació: actuant com a veu de l'empresa a l'exterior; responsable de contactes amb mitjans de comunicació en línia, difusió i impressió.

Afers públics: en relació amb la relació de Nestlé amb els grups d'interès externs, orientada a garantir que el desenvolupament de polítiques respongui al canvi social.

Continguts corporatius i digitals: gestiona els llocs web corporatius i els canals de les xarxes socials, arribant a milions de consumidors, influents en línia i grups d'interès cada dia. Comunicacions internes: centrades en la participació dels empleats.

Afers de la indústria corporativa: s'encarrega de coordinar i alinear la implicació de Nestlé en la indústria exterior i les organitzacions comercials per tal d'enfortir la nostra posició i influència en l'agenda actual i futura de la indústria. Promoure i contribuir al diàleg i col·laboració de la indústria en el desenvolupament i implementació de les millors pràctiques i estàndards voluntaris no competitius rellevants per enriquir, col · lectivament, el valor dels consumidors i compradors en tots els mercats. Haureu de tenir un gran interès en assumptes d'actualitat, negocis, mitjans digitals i socials per tenir èxit.

Dan
"Lo que me encanta de mi trabajo es la variedad: escribir es una habilidad clave muy necesaria ya que gran parte de lo que hago es escribir, pero también hago guiones y grabo videos, entrego comunicaciones impresas y gestiono los contactos con las agencias. Doy apoyo a todas las áreas comerciales, lo cual me da una visión muy amplia de toda la organización."Dan