Explica'ns les teves queixes

Els Principis Corporatius Empresarials de Nestlé reflecteixen el nostre compromís amb una cultura de compliment sòlida, sostenible i profundament arrelada al nostre model de negoci amb el propòsit de crear valor compartit per a la societat i per als accionistes.

Amb la finalitat de garantir que les activitats de Nestlé s’adeqüen als nostres Principis Corporatius Empresarials i a la legalitat vigent, Nestlé està disposada a prendre totes les mesures necessàries. Tu pots ajudar-nos a aconseguir aquest objectiu.

El nostre canal de denúncies externes, denominat "Explica'ns", és una via de comunicació directa per informar de possibles situacions contràries als nostres Principis Corporatius Empresarials.

IMPORTANT: Tingues en compte que les teves queixes relacionades amb productes o serveis s’han de comunicar a través del nostre formulari de contacte o trucant al nostre Servei d'Atenció al Consumidor.

Com reportar situacions contràries als Principis Corporatius de Nestlé?

EXPLICA'NS, el nostre canal de denúncies externes, està sempre actiu (24h/365 dies).

  1. Pots optar per utilitzar un formulari que apareix a la web o trucar a un número de telèfon gratuït i deixar un missatge de veu.
    El procediment de tractament per a ambdues opcions és el mateix.

    A través d'aquesta pàgina web
    Reporta les teves queixes a Nestlé
    A continuació, hauràs d'introduir aquest codi d'accés: 11021
    Si ho desitges, pots adjuntar documents. L'informe que hagis presentat es farà arribar a Nestlé.

    A través de trucada telefònica:
    Truca al 900-973174 i introdueix el codi d'accés 76260.
    La trucada no serà atesa per un operador. Un sistema de correu de veu gravarà el missatge que serà remès a Nestlé.
  2. En tots dos casos, rebràs un número d'identificació. Si us plau, recorda anotar-lo i guardar-lo.
  3. Aquest número d'identificació serà la teva clau personal per al canal de denúncies externes de situacions contràries als Principis Corporatius de Nestlé i per a l'informe que hagis presentat. Aquest número d'identificació et permetrà realitzar un seguiment sobre l'estat actual del teu cas concret i et permetrà proporcionar informació addicional. Pot ser que se't demani introduir aquest número cada vegada que accedeixis al sistema.
  4. Adquirim un compromís seriós en relació amb el teu cas particular i et garantim que prendrem les mesures oportunes que es requereixin. Així mateix, et mantindrem informat en tot moment sobre l'evolució de la denúncia.
  5. En qualsevol moment, pots tornar a entrar a la pàgina web (introduint el codi d'accés 11021 de nou) per seguir l'evolució del cas usant la teva clau personal.